4 strony – 4 dni ! 4 serduszka !

patryk 0 Komentarzy

Jutro pierwsza i najkrótsza wyprawa z cyklu „4 strony – 4 dni” , powinno być szybko łatwo i przyjemnie. Chodzi o to żeby w łącznym czasie 96 godzin czyli 4 dni dojechać z Warszawy do 4 granic, na północ, południe, wschód i zachód Jest też jakieś drugie dno, jak zwykle. Jedziemy po to żeby zmotywować […]

Dalej się nie dało …

patryk 0 Komentarzy

W kwietniu 2014 zaczęliśmy myśleć o kierunku kolejnej wyprawy. O jej celu – Lizbonie – zadecydowała po prostu atrakcyjna cena biletu lotniczego do Warszawy,a o początku w Kolonii, najzwyczajniej w świecie stosunkowo tani i wygodny dojazd pociągiem Pożegnanie na dworcu 13 sierpnia po południu, na dworcu Warszawa Wschodnia wsiadamy do pociągu. Rankiem kolejnego dnia jesteśmy […]

Pierwsze wieści z trasy

patryk 0 Komentarzy

Minął tydzień. Jesteśmy w Limoges, wszystko idzie zgodnie z planem. Czwartek w Niemczech piątek w Luksemburgu i od soboty we Francji.  Pogoda nas nie oszczędza i kurtki przeciw deszczowe mieliśmy na sobie często. Ale od początku: o pierwszym fragmencie Niemieckim ciężko nam coś powiedzieć. W Kolonii byliśmy tylko rano, bo od początku wiemy, że Lizbona […]

Szczegóły całej akcji – Kolonia-Lizbona!

patryk 0 Komentarzy

Hej! Takie sobie wymyśliliśmy z Kasią wakacje… Od 13 sierpnia do 11 września będziemy jechać przez pół Europy na rowerach a na blogu oraz na facebook.com/roweremwawpl będziemy zdawać relację z trasy, dzielić się wrażeniami oraz informować o dziennym kilometrażu. Przy tym wszystkim będziemy zachęcamy Was do zasilania konta fundacji Akogo? Ewy Błaszczyk. W sumie przy okazji […]

Kolonia-Lizbona, rowerem bo każdy metr ma znaczenie.

patryk 0 Komentarzy

Cześć! 13 sierpnia wsiadamy w pociąg do Kolonii. Po 3 tysiącach kilometrów przejechanych na rowerze będziemy w Lizbonie. Tę wyprawę od poprzednich odróżnia dodatkowy cel – pomoc podopiecznym fundacji Ewy Błaszczyk Akogo? O tym jak będziemy pomagać usłyszycie dziś po 16.30 w radio Kampus jeżeli nie możecie włączyć radia…przeczytacie o akcji na tutaj, oraz facebookowym […]

Wyprawa do Norwegii – podsumowanie

patryk 0 Komentarzy

Pojechaliśmy obalać i potwierdzać wszelkie zasłyszane i wyczytane mity i stereotypy dotyczące Norwegów, Norwegii i Norweskich Polaków. 21 dni w tym 3 deszczowe. 1600 kilometrów z Oslo do Trondheim. Przelot Warszawa – Oslo (właściwie Sandefjord, prawie 150 km od stolicy Norwegii). O 8:00 rano zerujemy liczniki i ruszamy, by wieczorem dotrzeć do Oslo. Samo miasto […]

Trøndelag.

patryk 1 Komentarz

Robimy nasz ostatni wpis z Norwgii leżakując na lotnisku w Trondheim … Mając kilka dni w zapasie włóczyliśmy się wzdłuż, cały czas pięknych fiordów. Okrążyliśmy wietrzną !!!! wyspę Smøla, na końcu której znajduje się mini wersja drogi atlantyckiej, pominięta w przewodnikach, oraz stara rybacka osada Veiholmen. Przez dwie noce mieliśmy swoją mała Hytte w poczekalni […]

droga atlantycka

patryk 2 Komentarzy

Hoi! Zmieniły nam się plany, udało nam się dojechać nad ocean i przejechać strome mosty drogi atlantyckiej o zachodzie słońca:-) A teraz jesteśmy w nadmorskim Kristiansund niesłynącym zupełnie z niczego, gdzie po 20 sierpnia zamykane są muzea

Switch to our mobile site